.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 4 تن مواد مخدر در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف و ضبط حدود چهار هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار مسعود جعفری‌نسب عصر امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی و اجرای طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه نیروی انتظامی مازندران طی سال گذشته برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش در شهرهای مختلف استان بود.

وی با اعلام اینکه پلیس در برخورد با اراذل و اوباش به خوبی وارد میدان شده و توانست به مقابله با سرکرده‌های آنها بپردازد، افزود: هم‌اکنون بسیاری از اوباس و مخلان نظم و امنیت در زندان به سر می‌برند و برخی از آنها به 25 سال حبس محکوم شده‌اند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه اراذل و اوباش در مازندران حتی در مخفیگاه‌های خود در امان نیستند، خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی مازندران در ایجاد امنیت و آرامش توانستند تلاش‌های زیادی انجام دهند.

این مسئول با اشاره به اجرای عملیات پاک‌سازی مناطق آلوده مازندران طی سه ماه آخر سال گذشته، افزود: اعتیاد از معضلات اجتماعی است که برای مقابله و پیشگیری از آن فعالیت‌های جدی از سال 1392 آغاز شد.

جعفری‌نسب با اشاره به شناسایی 80 نقطه آلوده در مازندران و اجرای طرح پاک‌سازی اظهار کرد: حتی یک منطقه آلوده در مازندران را سراغ نداریم چون با همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی تمام مناطق آلوده شناسایی و پاک‌سازی شدند.

وی با اشاره به کشف و ضبط حدود چهار هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران طی سال گذشته، همکاری مردم، کانون‌های فرهنگی و نیروی مقاومت بسیج، پایگاه‌های مقاومت محلات و دستگاه‌های دولتی را خواستار شد و گفت: در کمپ‌های ترک اعتیاد استان حدود 12 هزار معتاد بیمار بستری هستند و برای مقابله با خرده‌فروشان و مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های مدون و قاطعانه داریم.

 فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به فرا رسیدن فصل گرم سال و برخورد با مظاهر بدحجابی یادآور شد: به منظور حفظ نوامیس مردم پلیس در این راستا وارد میدان شده و همچنین برای ترویج حجاب و عفاف در قالب پارک پاک و ساحل پاک به همراه دیگر نهادها و ارگان‌ها به فعالیت می‌پردازد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.